Kad u rukama ne drži palice, u njima je analogni fotoaparat, iz vremena prije Mašine.
-Znam puno ljudi koji su stariji od mene i oni su još uvijek u tome, žive za pank i on je dio njihovog života. Ja se nadam da će ostati i dio mog života. Mislim da hoće jer mi to jako puno znači, kaže Pavle.
Pavle danas režira spotove. Veza glazbe i vizualnih medija počela je na živim nastupima. Tamo je Pavle otkrio drukčiji oblik izdavaštva.
-Ekipa je na koncerte donosila "fanzine", uglavnom tekstualne tekstualne, u njima se pisalo o koncertima, radile su se reportaže... i to mi je bilo baš fora. Jer s vremenom su mi digitalni mediji postali iritantni. Imam osjećaj da, u moru svih tih sadržaja, dobre fotke ne možeš doživjeti, samo se pogledaju i gledaš sljedeću i sljedeću i sljedeću... Pavle smatra da u tonama sadržaja na digitalnim medijima ništa ne možeš doživjeti.
Pa pokreće vlastite "fanzine" kao otisnute zbirke fotografija koncerata - "papirnati Instagram". Glazbene teme s vremenom nadopunjuju putovanja i napuštena urbana središta, a trenutačno stvara fanzin "The Taste of the Pit“ uz koji je nastala i izložba. Obimna kolekcija trenutaka pank svirki krenula je na turneju.
- Fora je u tome da se radi o jednodnevnoj izložbi. Ako negdje sviram s bendom, ponudim ju ljudima u klubu i onda usput, u predvorju ili dvorištu, postavimo izložbu kao dodatak koncertu.
Veliki ljubitelj "rock and rolla" potiče druge na kreiranje "fanzina", pokreće vlastitu nakladu, pomaže u dizajnu, prijelomu, izboru fotografija, tisku i distribuciji. Sve radi uz malu pomoć prijatelja - do-it-yourself (DIY), "uradi sam", nisko ili bezbudžetno.
-Smatram da ako nešto želim napraviti, ako se dovoljno potrudim - to mogu napraviti sam. Za "fanzin" mi ne trebaju financije, a dokumentarni film mogu snimiti mobitelom, naglašava Pavle. Dokumentarac koji upravo stvara bavi se principom po kojem i živi - glazba da, droga i alkohol ne.
-"Straight Edge" je proizašao iz panka. To je nekakav stav i dokumentarac radim baš radi čestih pitanja "što je to uopće". On govori o svemu tome, je li to dobro ili loše, kako ljudi na njega gledaju generalno, kako gledaju u Hrvatskoj, pojašnjava Pavle i dodaje da će i dalje "gurati ovo što gura sada". -Sve ima jednu veliku poveznicu i zajedničku točku, a to su glazba i DIY, što mi je najveći pokretač. Sve izlazi iz muzike i panka. I filmovi i spotovi koje radim. Muzika je važna, iako možda nije uvijek pankerska. Moji projekti koje radim, smišljam i snimam su također vezani uz glazbu, zaključuje Pavle Kocanjer.
Pank je sve. Pank nije mrtav. Pank je život.
A. Prpić
Sadržaj je sufinanciran sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija.